sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Ei enää niin harvinaista herkkua! ;D

Olempas minä hemmotellut teitä lukijoita viime päivinä! Olen jotenkin ollut vain todella innostunut kuvaamisesta ja loppua ei näy. ;) Aikakin kuluu paremmin silloin, kun ei itse ratsasta.

Tänään pääsin kuukauden tauon jälkeen Ukon selkään! Löin Sadulle kameran käteen ja käskin kuvata. ;)

En ole tosiaankaan ratsastanut Ukolla pitkään aikaan, koska ensin minä olin ratsastuskiellossa kaksi viikkoa vasemman jalan jännetuppitulehduksen takia. Kun minä lopulta parani, Ukko joutui kahdeksi viikoksi karsinaan. Sitten Ukko parani, mutta minä tulin kipeäksi + koeviikko. :/

Ukko oli alkuun todella hidas pohkeelle, joten otin raipan avuksi. Päädyinkin lopulta pitämään sitä koko tunnin kädessä, koska jouduin herraa aina välillä huomauttelemaan. Ukko ei ole vielä päässyt täyteen ns.työmoodiin. Tietysti kuumuudellakin oli osuutta asiaan kylmän talven jälkeen.

Keväntäminen Ukon isossa ravissa tuntui taas vaihteeksi todella vaikealta, mutta loppua kohden sujui koko ajan paremmin. Ukko taipui tosi hyvin käynnissä molempiin suuntiin, mutta ravissa ei millään. Jos näytin hieman ohjalla, että minne pää pitäisi laittaa, Ukko vain oikoi. Otin myös hieman harjoitusravia. Huomasi kyllä, että en ole ratsastanut tai ylipäätään pystynyt liikkumaan vähään aikaan, koska peppu irtosi satulasta. Sain muutaman hyvän ympyrän loppuraveissa asetuksen kanssa, joihin lopetin hyvillä mielin. :)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos! :)